بيت شهيد صدوقي در کلام مراجع عظام و علما:

حامي ومدافع اسلام وانقلاب ومنشاءخدمت فروان است


ابوالفضل دهقان"خبرنگاریزدفردا:با مروري ديگر برپيام هاي تسليت وچكيده سخن هاي مقام معظم رهبري علما ومراجع در پي درگذشت امام جمعه فقيد يزد ازديدگاه علما ومراجع بيت شهيد صدوقي حامي اسلام وانقلاب ومنشاءخدمت وخدمات فروان است.


مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمي سید علی خامنه ای


ایشان در منصب امامت جمعه فعالیتهای فراوان و شایان تقدیر داشته و خدمات ارزشمندی به مردم مؤمن و انقلابی آن استان تقدیم نموده است و انشاءالله مایه جلب رحمت پروردگار به روان ایشان خواهد بود.


حضرت آيت ا... العظمي سبحاني


بيت صدوقی از خاندانی روحانی ريشه‌دار، و والد معظم ايشان از اساطين حوزه علميه قم و از ياوران نزديك امام راحل و بنيانگذار جمهوری اسلامی ايران و حامی مدافعان اسلام و كشور و خود ايشان همواره در سنگر علم و امامت و عمران و احسان خدمتگذار مردم مسلمان بوده‌اند و ياد و خاطره آنها در دل‌ها زنده و جاويد است.


حضرت آیت ا... العظمی مکارم شیرازی


آن فقید سعید عمر با برکت خود را در خدمت اسلام و مسلمین گذرانید.


حضرت آيت‏ا... العظمي علوي گرگاني


اين عالم جليل القدر از هنگام جواني در كنار پدر بزرگوارشان مرحوم آيت الله صدوقي شهيد محراب در راه اعلاي كلمه حق تلاش فراوان نمود و در سنگر امامت جمعه و نمايندگي ولي فقيه وظيفه ديني و انقلابي را بنحو احسن انجام داد.


حضرت آیت‌ا... العظمي صافی‌ گلپایگانی


آن مرحوم در روحانیت چهره‌ای درخشان و در شهر مذهبی و دارالعباد یزد به شخصه و با سوابق خاندان علمی و در سمت امامت جمعه، محبوب و مورد احترام بود.ایشان و شخص والد شهیدشان در ولایت اهل بیت علیهم‌السلام و حفظ سنن ولایی دارای مواضع مشکوره بودند.


حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني


فرزند سومین شهید محراب آیت‌الله محمد صدوقی ه در طول عمر پربرکت خود منشاء خدمات بسیاری برای انقلاب اسلامی به‌ویژه در خطه کویری یزد بود


حضرت آيت ا...مقتدايي


مصيبت درگذشت شخصيتي كه عمر خويش را در دفاع از حاكميت همه جانبه ولايت و نظام جمهوري اسلامي و خدمات حوزوي و فرهنگي سپري كرده و در ادامه راه والد شهيد، پناهگاهي براي مردم شريف و متدين آن منطقه به شمار مي‌رفت، موجب تاثر و تالم گرديد


حضرت آيت ا...وافي


وی عمر خود را در راه تبليغ و ترويج دين مقدس اسلام و تقويت نظام جمهوری اسلامی صرف كرد و همواره در مسير اهداف عاليه نظام و انقلاب تلاش كرد. بدون شك رحلت جانسوز اين ياور امام و رهبری و خادم دلسوز مردم يك ضايعه بزرگ است.


حضرت آیت ا... محمد محمدی ری شهری


آن روحانی جلیل القدر که فرزند خانواده علم و فقاهت و مبارزه و جهاد بود، در طول 23 سال دوران پس از شهادت پدر بزرگوارشان با حسن سلوک، تقوا و عشق به مردم در سنگر امامت جمعه یزد خدمت کرد.


حضرت آیت ا… محمودی گلپایگانی


بی شک درگذشت فرزند حضرت آیت الله صدوقی(ره) سومین شهید محراب که از خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم بودند ضربه جبران ناپذیری برای خادمین به انقلاب اسلامی بود که در سالروز شهادت پدر بزرگوارشان حادث گردید. آن مرحوم و پدر بزرگوارشان در طول عمر پربرکت خود منشاء خدمات بسیاری برای انقلاب اسلامی بودند.


حضرت آيت ا... احمدي فقيه


خدمات بسيار فراوان ان پدرشهيد عزيز.سومين شهيد محراب واين فرزندفهيم وصبور وخلف صالح وارسته همراز وهم رمز حضرت امام خميني(ره)ومقام معظم رهبري بركسي پوشيده نيست فقدان جبران ناپذير اين چهره مردمي ومحبوب ومورد احترام خسارتي بزرگ وثلمه اي براي اسلام ومسلمين است

.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا